Όταν τα παιδιά μιλούν. κάνε ησυχία να τα ακούς, κάτι έχουν να σου πουν

anaugustnight

 

 

xxx

Ο καπετάνιος Ahed 

«Με λεν Ahed Atef Bakr είμαι Παλαιστίνιος και ζω στην Γάζα. Είμαι δέκα χρονών και αγαπώ να κοιτάζω τη θάλασσα και να πηγαίνω για ψάρεμα. Ο μπαμπάς μου λέει ότι ο παππούς μου ήταν ψαράς και μάλιστα ένας από τους καλύτερους στην περιοχή. Έβγαζε πολύ μεγάλα ψάρια, τα πήγαινε στην γιαγιά και αυτή τα έψηνε με πολλά μυρωδικά μαζί και μοσχοβολούσε όλο το σπίτι.

Ο παππούς ψάρεψε τελευταία φορά τον Σεπτέμβρη του 2010, είχε βγει έξω από τα όρια που μας έχουν επιβάλλει και τότε τον πυροβόλησαν από ένα πλοίο.

Λίγο τον θυμάμαι τον παππού, να μου λέει ιστορίες από τη θάλασσα. Τότε είχε δει πολύ μεγάλα ψάρια γιατί ακόμα μας άφηναν να πηγαίνουμε πιο μακριά.

Όταν μεγαλώσω θα γίνω καπετάνιος, να ταξιδέψω στις θάλασσες όλου του κόσμου με ένα μεγάλο πλοίο που θα σχίζει τα κύματα και θα φέρνω πολύχρωμα υφάσματα στην αδερφή μου…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 646 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

