Επιβράβευση και Τιμωρία: Όταν το Σχολείο αποτυγχάνει να κινητοποιήσει.

Αυθόρμητες μεταβολές

Προχθές πήρα ένα μήνυμα από κάποιον φίλο. Ήταν κάποιο link που -από το όνομα και μόνο- φαινόταν ενδιαφέρον. Το άνοιξα και κόλλησα έναν ιό. Το μήνυμα στάλθηκε αυτόματα σε διάφορους φίλους μου και κάποιοι απ’αυτούς που το άνοιξαν ήδη με καταριούνται. Τώρα που το σκέφτομαι, η δομή του μηνύματος ήταν τέτοια, που θεωρώ τον εαυτό μου πολύ χαζό που δεν κατάλαβα με την πρώτη ότι επρόκειτο για ιό. Έπρεπε να ήμουν πιο προσεκτικός και σε εγρήγορση. Δεν ήμουν, αλλά μιας και την πάτησα είμαι σίγουρος ότι την επόμενη φορά θα είμαι.

wfΟ μεγάλος Jack London, αφιερώνει ένα μεγάλο μέρος του «Ασπροδόντη» στη νεαρή ηλικία του ταλαίπωρου και  αγαπημένου ζώου. Εκεί παρουσιάζει τον τρόπο που ο Ασπροδόντης μαθαίνει τον κόσμο, με την παλιά-καλή μέθοδο της Δοκιμής και του Λάθους. Αν παραβλέψεις το γεγονός ότι προβάλλει στον Ασπροδόντη την ανθρώπινη συλλογιστική, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο κομμάτι θα έπρεπε να διδάσκεται σε κάθε…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 3.636 επιπλέον λέξεις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s